Vastaa aiheeseen: Pelko
Sanna
01.06.2026, 21:32
#1340
Olen miettinyt, että aikuisena meillä on myös paljon enemmän menetettävää kuin lapsena. Se varmasti lisää jännitystä. Työ, perhe, laskut ja velvollisuudet pyörivät mielessä. Ei ole ihan sama juttu murtaa kättään nelikymppisenä kuin 13-vuotiaana kesälomalla.
