Vastaa aiheeseen: Jääkiekon MM-finaali, kisakatsomo Ant 01.06.2026, 21:29 #1339 Katoitteko MM-juhlintaa stadikalla tai juhlia tv:stä. Melkosesti oli väkeä. Taidettiin puhua noin 70 000 ihmisestä. Ja olihan juhlat, mahtava yhteishenki! Asetukset