Vastaa aiheeseen: Jääkiekon MM-finaali, kisakatsomo

    Ant
    01.06.2026, 21:29 #1339

    Katoitteko MM-juhlintaa stadikalla tai juhlia tv:stä. Melkosesti oli väkeä. Taidettiin puhua noin 70 000 ihmisestä. Ja olihan juhlat, mahtava yhteishenki!

    Loading spinner