Jääkiekon MM-finaali, kisakatsomo

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Ant
        31.05.2026, 21:31 #1297

        Pitihän se laittaa tämä pystyyn, muita jotka on myös jännän äärellä? Hyvin lähti tämä alku ja heti pari tiukkaa vetoa.

        Loading spinner
        Vastaa
        • Juuh
          31.05.2026, 21:41 #1298

          Ensimmäinen ylivoima, nyt laitetaan 1-0!

          Loading spinner
          Vastaa
          • Juuh
            31.05.2026, 21:47 #1299

            Toinen kerta Yv, nyt laitetaan sisään!

            Loading spinner
            Vastaa
            • Ant
              31.05.2026, 21:48 #1300

              Vähän löysä oli tuo yv, vaikka lähellä kävi, nyt uusi yritys!

              Loading spinner
              Vastaa
              • Ant
                31.05.2026, 22:00 #1301

                Mikä oli tämä ensimmäisen erän lopun sirkus?! Ja miksi vain Suomelle jäähyt?!! Kyllä jännäksi menee.

                Loading spinner
                Vastaa
                • Ravihemmo
                  31.05.2026, 22:00 #1302

                  Tuomarit on kyllä aivan pihalla 😤

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • Equi
                    31.05.2026, 22:02 #1303

                    Juuri en itse jääkiekkoa seuraa, mutta pitää se nyt MM-finaali jännätä. Hyvin pitivät kiekkoa kyllä tuolla Sveitsin päädyssä. Enää pitäisi maaleja saada tehdyksi 🙂

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • Juuh
                      31.05.2026, 22:05 #1304

                      Olihan tuo aivan käsittämätön tuomio tuo lopun homma kun ei sveitsille antanut jäähyä. Tilanteen jälkeen taklasi suomalaisen, eikä mitään

                      Loading spinner
                      Vastaa
                      • Pit
                        31.05.2026, 22:08 #1305

                        Jaa, tänne on kisakatsomo saatu! Kyllä oli tuo viimoisen erän loppu aivan farssi. Josko siitä selvitään ja uuteen nousuun toiseen erään.

                        Loading spinner
                        Vastaa
                        • Pit
                          31.05.2026, 22:28 #1307

                          On kyllä nyt tuskasta tuo maalinteko. Mutta Suomi hoiti erän alun alivoiman kyllä ammattilaisen elkein.

                          Loading spinner
                          Vastaa
                          • Juuh
                            31.05.2026, 22:28 #1308

                            Kolmas Yv, nyt maalia!

                            Loading spinner
                            Vastaa
                            • Ravihemmo
                              31.05.2026, 22:52 #1309

                              Jännäksi menee. Huono erän loppu suomella, mutta kolmanteen erään uudella ilmeellä

                              Loading spinner
                              Vastaa
                              • Ant
                                31.05.2026, 22:54 #1310

                                On kyllä nyt tuo hyökkäyspään homma Suomella vähän hakusessa. Taitaa jo aiemmat pelit painaa jaloissa. Ekan erän jälkeen ajattelin että tästä on suunta ylöspäin mutta toisin kävi.

                                Loading spinner
                                Vastaa
                                • Juuh
                                  31.05.2026, 23:09 #1311

                                  Neljäs kerta toden sanoo ja nyt maali!

                                  Loading spinner
                                  Vastaa
                                  • Ant
                                    31.05.2026, 23:17 #1312

                                    Nyt sitä maalia kehiin Leijonat!

                                    Loading spinner
                                    Vastaa
                                    • Juuh
                                      31.05.2026, 23:17 #1313

                                      Ei millään mene. Ei se tartte kuin yhden pompun…

                                      Loading spinner
                                      Vastaa
                                      • Juuh
                                        31.05.2026, 23:20 #1314

                                        Nyt viides kerta! Joko menee 🙂

                                        Loading spinner
                                        Vastaa
                                        • Sari
                                          31.05.2026, 23:21 #1315

                                          Hyvä Suomi!

                                          Loading spinner
                                          Vastaa
                                          • Sari
                                            31.05.2026, 23:29 #1316

                                            Liian jännittävää tämä peli

                                            Loading spinner
                                            Vastaa
                                            • Juuh
                                              31.05.2026, 23:29 #1317

                                              Tiukakss menee

                                              Loading spinner
                                              Vastaa
                                              • Pit
                                                31.05.2026, 23:30 #1318

                                                On kyllä harvinaisen sitkosta tämä peli. Nyt tarvitaan sitä tahdonvoimaa. Granlund NYT se ilmaveivi kehiin asap!

                                                Loading spinner
                                                Vastaa
                                                • Ant
                                                  31.05.2026, 23:38 #1319

                                                  Olipa kyllä vääntöä viime sekunneille saakka! Kohta jatko-ajalle, jos se sieltä

                                                  Loading spinner
                                                  Vastaa
                                                  • Juuh
                                                    31.05.2026, 23:39 #1320

                                                    Ei sitten millään, no jatkoajalla Barkov hoitaa!

                                                    Loading spinner
                                                    Vastaa
                                                    • Ant
                                                      01.06.2026, 00:10 #1323

                                                      Siellä lepääääää! Ihanaa Leijonat IHANAAAAA!

                                                      Loading spinner
                                                      Vastaa
                                                      • Pit
                                                        01.06.2026, 00:11 #1324

                                                        Helenius päätti että nyt riittää pelleily 😀

                                                        Loading spinner
                                                        Vastaa
                                                        • Juuh
                                                          01.06.2026, 00:13 #1325

                                                          Loistavaaa! Hyvä Suomi 🥳🥳

                                                          Loading spinner
                                                          Vastaa
                                                          • Sari
                                                            01.06.2026, 08:28 #1328

                                                            Nyt sitten isot juhlat pystyyn. Pitäisi olla suomalaisilla yleinen vapaapäivä, mutta töihin kai sitä pitää raahautua juhlinnan sijaan

                                                            Loading spinner
                                                            Vastaa
                                                            • Ant
                                                              01.06.2026, 21:29 #1339

                                                              Katoitteko MM-juhlintaa stadikalla tai juhlia tv:stä. Melkosesti oli väkeä. Taidettiin puhua noin 70 000 ihmisestä. Ja olihan juhlat, mahtava yhteishenki!

                                                              Loading spinner
                                                              Vastaa
                                                              • viiru
                                                                01.06.2026, 23:00 #1344

                                                                En pystyny illalla peliä kattomaan, oli liian jännää😄

                                                                Loading spinner
                                                                Vastaa
                                                            Vastaa käyttäjälle:

                                                            Jääkiekon MM-finaali, kisakatsomo

                                                            Tietosi:




                                                            <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">