Juuri en itse jääkiekkoa seuraa, mutta pitää se nyt MM-finaali jännätä. Hyvin pitivät kiekkoa kyllä tuolla Sveitsin päädyssä. Enää pitäisi maaleja saada tehdyksi 🙂
On kyllä nyt tuo hyökkäyspään homma Suomella vähän hakusessa. Taitaa jo aiemmat pelit painaa jaloissa. Ekan erän jälkeen ajattelin että tästä on suunta ylöspäin mutta toisin kävi.
Katoitteko MM-juhlintaa stadikalla tai juhlia tv:stä. Melkosesti oli väkeä. Taidettiin puhua noin 70 000 ihmisestä. Ja olihan juhlat, mahtava yhteishenki!