Vastaa aiheeseen: Pelko
Teija
01.06.2026, 09:07
#1329
Tuo Opettajan huutaminen on vähän hankala asia. Kun jollekin oppilaalle sopii paremmin että huudetaan niin saa itsestä enemmän irti, kun taas joillekin oppilaille ei kannattaisi huutaa, kun pahentaa mahdollisia pelkotiloja. Opettajan pitäisi tunnilla tuntea oppilaat hyvin, että osaa opettaa oppilaita heille sopivalla tavalla. Miten tämä toteutuu isoissa ryhmissä ja tunteeko opettaja oikeasti oppilaat isoilla talleilla? Pitääkö opettajan tuntea oppilaat niin hyvin vai pitääkö kelvata sama opetus kaikille?
