Vastaa aiheeseen: Jääkiekon MM-finaali, kisakatsomo

    Equi
    31.05.2026, 22:02 #1303

    Juuri en itse jääkiekkoa seuraa, mutta pitää se nyt MM-finaali jännätä. Hyvin pitivät kiekkoa kyllä tuolla Sveitsin päädyssä. Enää pitäisi maaleja saada tehdyksi 🙂

    Loading spinner