Vastaa aiheeseen: Teidän kesäjuoma?

    Outi
    31.05.2026, 20:47 #1290

    Itse tykkään juoda itsetehtyä mustaherkun lehdistä tehtyä mehua. Sopivan mieto maku, toisin kuin esimerkiksi mustaherukan marjoista tehdyissä monesti on.

    Loading spinner