Teidän kesäjuoma?Edellinen Takaisin: Seniorit6 Vastauksia Tämä aihe on tyhjä. Julkaisija Viestit Jeu 31.05.2026, 16:28 #1280 Mikä on teidän lemppari kesäjuoma? Itse haluaisin löytää jonkun uuden juotavan, ehkäpä joku itse tehty. Asetukset Vastaa Nams 31.05.2026, 18:22 #1284 Holittomana joko valmiiksi maustettu kivennäisvesi tai itsemaustettuna hedelmillä/yrteillä. Holillisena makea, kevyt valkkari on kyllä helppo ja kiva Asetukset Vastaa Sari 31.05.2026, 18:52 #1285 Ei itse valmistetuista uusi oma suosikki on kyllä Crisp Radler Citrus Asetukset Vastaa Outi 31.05.2026, 20:47 #1290 Itse tykkään juoda itsetehtyä mustaherkun lehdistä tehtyä mehua. Sopivan mieto maku, toisin kuin esimerkiksi mustaherukan marjoista tehdyissä monesti on. Asetukset Vastaa Juuh 01.06.2026, 09:33 #1330 Sangria Asetukset Vastaa Ansa 01.06.2026, 21:24 #1335 Vesi sitruunalla ja jääpaloilla on kyllä ykkönen täällä! Asetukset Vastaa Jeu 03.06.2026, 12:26 #1350 Pitänee ottaa testiin erilaisia sekoituksia ja kyllähän se valkkarikin menee 😀 Asetukset Vastaa Julkaisija Viestit Vastaa käyttäjälle:Teidän kesäjuoma? Tietosi: Nimi (pakollinen): Sähköposti (ei julkaista) (pakollinen): Voit käyttää seuraavia <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr>-tageja ja attribuutteja: <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width=""> Peruuta Lähetä