Vastaa aiheeseen: Pelko
Amina
31.05.2026, 07:36
#1268
Pieni pelko kuulu asiaan, hevoset on isoja eläimiä ja paniikkitilanteessa voi käydä isoa vahinkoa eli mielestäni sinänsä ihan järkevää. Toki sitten jos pelko haittaa ratsastusta kokonaan niin eri asia.
