Ja tämä rahankäyttöasia on kanssa yksi. Eikö kevätkokouksessa valittu työryhmä juuri sen takia että tekevät työn veloituksetta. Nyt kuitenkin liiton hallituksen tiedotteista on käynyt ilmi, että hallitus on useaan kertaan palkannut lakiapua työryhmän työskentelyä rahjoittaakseen.