Toivottavasti Jatkokokouksessa ensin äänestetään vastuuvapautusta vastaan, sitten hallituksen erottamisesta ja sitten erikoistilintarkistuksesta, jotta saadaan pesä totaalisen puhtaaksi ja tietoa, onko hallitukselta syytä vaatia korvauksia toimistaan. Raha ei siinä nyt enää tässä kohtaa voi olla este.