Meillä hepat laiduntaa päivisin. Tilojen puolesta olisi mahdollisuus pitää hevosia laitumella läpi yön mutta laitumen portilla on perinteisesti ollut aina iltatallin aikaan jono hevosia odottelemassa sisälle pääsyä niin ovat yön viettäneet sisätiloissa.