Vastaa aiheeseen: Pelko

    Milla
    30.05.2026, 17:25 #1241

    On muuten jännä, että nuorempana ei ratsastamista osannut jännittää, mutta nykyään huomaan miettiväni etukäteen kaiken mahdollisen mikä voisi mennä pieleen. En edes koe varsinaisesti pelkääväni, mutta riskit tiedostaa ihan eri tavalla kuin teininä.

    Minua auttoi se, että muokkasin omaa suhtautumista ratsastukseen. Nykyään pyrin keskittymään enemmän nimenomaan yhteistyöhön hevosen kanssa, en pelkästään siihen, saanko jonkin tehtävän teknisesti oikein suoritettu. Jännitys jotenkin helpottaa kun tulee tunne, että on samalla aaltopituudella hevosen kanssa.

    Loading spinner