Vastaa aiheeseen: Ht-netti is back! Udelma 30.05.2026, 17:18 #1238 Huomasin minäkin saman! Ärsyttää vaan ne mainokset. Etenin mobiilinäkymässä ei meinaa saada niitä suljettua millään. Asetukset