Ht-netti is back!Edellinen Takaisin: Ratsastus1 Vastauksia Tämä aihe on tyhjä. Julkaisija Viestit miilu 30.05.2026, 12:22 #1232 Hootee toimii jälleen! Asetukset Vastaa Udelma 30.05.2026, 17:18 #1238 Huomasin minäkin saman! Ärsyttää vaan ne mainokset. Etenin mobiilinäkymässä ei meinaa saada niitä suljettua millään. Asetukset Vastaa Julkaisija Viestit Vastaa käyttäjälle:Ht-netti is back! Tietosi: Nimi (pakollinen): Sähköposti (ei julkaista) (pakollinen): Voit käyttää seuraavia <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr>-tageja ja attribuutteja: <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width=""> Peruuta Lähetä