Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net?

    Elsi
    30.05.2026, 09:51 #1227

    Sama fiilis itekläkin että kaipaan vähän sellaista.hhvän mielen nettipalstahöpöttelyä. Vauvafin av paljon turhanpäivästö jauhamista jatosiaan htnetissä välillä aika ikävään sävyyn puidaan asioita ja henkilöitä.

    Loading spinner