Tästäkö uusi HT.net?

  • Julkaisija
    Viestit
      • millie
        20.05.2026, 23:51 #980

        Onko tänne eksynyt muita, jotka etsivät korvaajaa vanhalle kunnon hötölälle sen ollessa nurin?

        Loading spinner
        Vastaa
        • 21.05.2026, 07:23 #982

          Vähän kyllä harmittaa että hötölä ei toimi, oli kuitenkin hyviäkin keskusteluita. Oli myös hyvä ja helppo paikka kysyä asioista, nyt olen ihan hukassa 😄

          Loading spinner
          Vastaa
          • Jeu
            21.05.2026, 08:26 #983

            Kyllä, itsekin etsin korvaavaa paikkaa. Jospa se olisi tämä?

            Loading spinner
            Vastaa
            • Riesa
              21.05.2026, 08:57 #984

              Juu täällä ollaan, toivotaan nyt että tämä lähtisi lentoon ja mahdollisimman moni löytäisi paikalle. Vaikuttaa siltä kyllä että HT on mennyttä =(.

              Loading spinner
              Vastaa
              • Cpo
                21.05.2026, 09:45 #985

                Kyllä sitä hevosihmisten yhteisöllisyyttä kaipaa, ht.nettiä itsekin aktiivisesti käytin vuosikymmenen.

                Loading spinner
                Vastaa
                • Sonja
                  22.05.2026, 17:26 #1029

                  onhan se ikävää, yli 20vuotta tuli kuitenkin päivittäin palstaa luettua 🙁

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • millie
                    23.05.2026, 00:02 #1038

                    Sepä se, minä kävin HT.netissä vuodesta -05 alkaen. Aluksi yleisellä puolella ja tarinatuokiossa, myöhemmin sennulassa. Paljon on hyviä muistoja!

                    Kai hevostellen-blogi on vielä olemassa?

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • Viuh
                      23.05.2026, 08:29 #1042

                      Täälläkin tuli ht.netissä vietettyä ainakin se vuosikymmen, välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän aktiivisesti. Jospa tänne saisi samaa fiilistä kehiteltyä. Vaati totuttelua erinäköiseen foorumiin. Vaikka olihan sekin kauhistus kun ht.netin vihreä väri muuttui ruskeaksi, siitä taisi tulla siihen aikaan kauhea poru 🙂

                      Loading spinner
                      Vastaa
                      • Cpo
                        24.05.2026, 08:52 #1065

                        Hah, olin jo unohtanut tuon värinvaihto-casen vihreästä ruskeaksi 🙂

                        Loading spinner
                        Vastaa
                        • Jepp
                          24.05.2026, 22:08 #1091

                          Hötönetin sennulassa tuli itsellä ehkä enemmän luettua kuin kirjoitettua. Siellä oli välillä aivan hulvattomia keskusteluja. Täällä ei vielä ainakaan ht.netin vakionickejä näytä kirjoitelleen.

                          Loading spinner
                          Vastaa
                          • Cpo
                            24.05.2026, 22:10 #1092

                            Mietin juuri samaa, että löytävätköhän vanhat käyttäjät tänne pikkuhiljaa. Täällä vaikuttaa tähän asti rauhallisemmalta kuin someryhmissä. Somealustat ei vaan itseä kiinnosta keskustelualustoina.

                            Loading spinner
                            Vastaa
                            • Saara
                              26.05.2026, 10:21 #1125

                              Täällä varmasti ainakin vähemmän sitä ikävää kiusaamista kun taas hötölässä se oli hyvin yleistä. Tai toivon ainakin että pysyy asiallisena.

                              Loading spinner
                              Vastaa
                              • Mymmeli
                                27.05.2026, 10:31 #1142

                                Sama täällä, tuntuu oudolta kun yhtäkkiä “oma paikka” netissä katosi. Facebook-ryhmissä keskustelu katoaa niin nopeasti eikä siellä oikein uskalla edes kysyä mitään ilman että joku tulee vinoilemaan 🙈

                                Loading spinner
                                Vastaa
                                • 27.05.2026, 13:18 #1149

                                  Jotta tämä aktivoituisi niin kannattaisi kehittää lisää. Mobiilissa kaikessa on oudon isot välit toisiinsa nähden. Sähköpostin pakollisuus pitäisi myös poistaa, hötönetissä oli juuri se että oli mahollista kirjottaa nopeasti. Ite ainakin laitan tänne vaan feikkisähköpostin niin aivan turha ylimääräinen askel.

                                  Loading spinner
                                  Vastaa
                                  • 28.05.2026, 08:27 #1163

                                    Kiitos palautteesta. Hyviä kommentteja! Olemme saaneet paljon kehitysideoita sivustosta. Selvittelemme saatuja kehitysideoita ja miten saisimme ne toteutettua. Hienoa että tänne on jo nyt tullut näin paljon keskustelua.

                                    Loading spinner
                                    Vastaa
                                    • Viiru
                                      28.05.2026, 13:55 #1200

                                      Kiitos muutoksista, tätä on nyt paljon mukavampi puhelimella selata😀

                                      Loading spinner
                                      Vastaa
                                      • nalle
                                        28.05.2026, 15:00 #1201

                                        Ei vitsit, onpas tätä nyt aika paljon mukavampi lukea mobiilissa. Loistava uudistus, kiitos tästä!

                                        Loading spinner
                                        Vastaa
                                        • .
                                          28.05.2026, 18:25 #1203

                                          HT.net toimii taas!

                                          Loading spinner
                                          Vastaa
                                          • Piste
                                            28.05.2026, 19:53 #1204

                                            Toivottavasti tännekin silti jotain elämää jää, jos vaikka pysyisi keskustelu asiallisempana kuin ht.netissä. Moderointi ainakin toimii täällä varmasti paremmin.

                                            Loading spinner
                                            Vastaa
                                            • Sari
                                              28.05.2026, 20:11 #1205

                                              Samaa mieltä, toivottavasti oma kohdeyleisö löytää tänne. Sivua näköjään pyritään myös kehittää toiveiden mukaan 👍

                                              Loading spinner
                                              Vastaa
                                              • viiru
                                                28.05.2026, 20:56 #1206

                                                Täällä on tuntunut olevan mukava rauhallinen tunnelma ja tänään just sivut parantui tosi paljon, huomasin nyt ht-netin palautuessa etten oikeastaan kaipaa enää juuri sitä sivustoa, vähän ikävä se hieman ahdistava tunne joka itselle siellä syntyy, että ketä seuraavaksi puidaan. Kunhan vaan olisi joku mukava kodikas nettipaikka jossa jutella hevosjuttuja sun muuta. Toivottavasti täällä kävisi jatkossakin porukkaa.

                                                Loading spinner
                                                Vastaa
                                                • Elsi
                                                  30.05.2026, 09:51 #1227

                                                  Sama fiilis itekläkin että kaipaan vähän sellaista.hhvän mielen nettipalstahöpöttelyä. Vauvafin av paljon turhanpäivästö jauhamista jatosiaan htnetissä välillä aika ikävään sävyyn puidaan asioita ja henkilöitä.

                                                  Loading spinner
                                                  Vastaa
                                                  • Riitta
                                                    30.05.2026, 12:21 #1231

                                                    Ht netti toimii taas!

                                                    Loading spinner
                                                    Vastaa
                                                    • Equi
                                                      31.05.2026, 20:44 #1289

                                                      Ärsyttävää kun nyt on kaksi keskustelupalstaa seurattavana kun tännekin alkoi kehittymään muutama mielenkiintoinen ketju 🙂 käy ihan työstä kun aamulla ja illalla pitää molempiin tehdä tilannekatsaus.

                                                      Loading spinner
                                                      Vastaa
                                                  Vastaa käyttäjälle:

                                                  Tästäkö uusi HT.net?

                                                  Tietosi:




                                                  <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">