Vastaa aiheeseen: SRL ja tarkastustyöryhmä
Kommenttina alla olevaan viestiin: Kai se työryhmä voisi itsekin tiedottaa. Vastahan ylimääräistä kokousta varten hankittiin kaikkien seurojen osoitteet. Osoitteet on varmasti käytössä, joten hyödyntäkää niitä. Tai perustaa vaikka facebook-ryhmä, jos ei muuta tähän hätään keksi.
pistepiste
29.05.2026, 10:11 #1219
Kevätkokous nimitti yksimielisesti tarkastustyöryhmän selvittämään liiton talouteen ja hallintoon liittyviä kysymyksiä.
Kun tämä sama työryhmä halusi tiedottaa jäsenistölle omaan työhönsä liittyvästä asiasta, hallitus ei välittänyt viestiä jäsenistölle ja perusteli asiaa toteamalla, että ”Ratsastajainliiton viestinnän linjauksista vastaa hallitus”.
Jäsenistön näkökulmasta tämä herättää kysymyksen: miksi hallituksen näkemyksiä välitetään jäsenistölle aktiivisesti liiton kanavissa, mutta liittokokouksen yksimielisesti nimeämän tarkastustyöryhmän viestintää ei?
