Jännä muuten, että jonkin verran kun puhutaan että tärkeää olisi että ratsikoululuilla on laadukkaita hevosia, niin mitä tämä laadukkuus tarkoittaa? Itse en kaipaa säpäköitä kisahevosia, vaikka olisi koulutettu kuinka pitkälle. Itse pidän kovasti vähän rotevamman tyyppisistä, liikkeiltään tasaisista, hyvin käyttäytyvistä ja rauhallisista tuntihevosista.