Vastaa aiheeseen: Pelko
Equi
29.05.2026, 07:05
#1214
Itsekin koen, että tuo hallinnan menettämisen pelko on se isoin tekijä.
Parasta olisi varmasti, jos löytyy opettaja, joka osaa auttaa kehittymään, mutta ei työnnä liian paljon ”mukavuusalueen ulkopuolelle” siihen pisteeseen, että tulee tunne, ettei pärjää.
Ja opettajan taito eriyttää on mielestäni tärkeää. Itse tykkään siitä tyylistä, että tunnilla on vapaus myös vaikka hetki kävellä rauhassa hevosen kanssa jos tuntuu, että pitää ottaa pieni mietintätauko.
