Vastaa aiheeseen: Paljonko maksat ratsastustunnista?

    banana
    28.05.2026, 11:17 #1182

    Kanta-Hämeessä useammassa r-koulussa tuntihinnaksi tulee kausarilla 33-38€, pidän oikein kohtuullisena kun ryhmäkootkin yleensä lähempänä viittä ratsastajaa ja laadukas opetus. Hevoset ei tosin niin laadukkaita kuin monessa pk-seudun koulussa, siitä olisin valmis maksamaan enemmänkin. Investointi hevosiin on varmasti suuri, mutta uskon että kysyntää riittäisi vaikka vähän kalliimille tunneille, joissa sit näitä laadukkaapia hevosia olisi käytössä.

    Loading spinner