Vastaa aiheeseen: SRL ja tarkastustyöryhmä
Näinä ihmeellisinä aikoina on suuri huvitus aina aamuisin ensimmäisenä ja iltaisin viimeisenä käydä katsomassa SRL:n sivuilla, millä tavoin liiton tiedotus on tällä kertaa epäonnistunut. Vai pitäisikö paremminkin sanoa niin, että millä tavoin hallitus on tänään epäonnistunut. Hallitus ei ole käynyt hakemassa tai ainakaan omaksumassa ihan viimeisimpiä oppeja johtamisteorioista. Sen verran brezneviläiseltä näyttää johtaminen, vaikka taisivat olla vanhimmatkin jäsenet vasta noin viisivuotiaita Uolevi Raaden aikaan. Tai vaihtoehtoisesti tyyli on omaksuttu jo äidinmaidossa, eikä sen kummempia johtamistaitoja ole edes yritetty hankkia. Kaipa se on vaikea saada taitavia tekijöitä ilmaiseen työhön, jossa ainoa houkutin on päästä käyttämään muiden rahoja ilman tulosvastuuta. Ilman tulosvastuuta muiden rahojen käyttäminen saattaa näyttää helpolta, mutta onhan tuossakin hommassa onneksi korvausvastuu, jos oikein hutiloi.
