Vastaa aiheeseen: Paljonko maksat ratsastustunnista?
Equi
28.05.2026, 09:16
#1169
On kyllä tosiaan alueellisia hintaeroja vielä jonkin verran. Tuo 35e tuntihinta kuulostaa kyllä hyvinkin kohtuulliselta verrattuna etelän hintoihin. Monesti mietin, että onko se pelkkä tilojen/kiinteistöjen vuokra, mikä tekee eron, sillä esimerkiksi kuivikkeet ja rehut taitaa nykyään olla suht samanhintaisia ympäri Suomea? Toki jos tallilla on itsellä esim. peltoa, josta saa heinät tehtyä omaan käyttöön niin vaikuttaa varmasti.
