Vastaa aiheeseen: Paljonko maksat ratsastustunnista?
hjkl
28.05.2026, 08:06
#1162
Itse maksan Pohjois-Savossa ryhmätunnista 35e tunti, mikä on mun mielestä vielä hyvin kohtuullinen hinta. Hinta oli aikaisemmin halvempi, mutta on pikkuhiljaa noussut ja tulee ilmeisesti nyt taas nousemaan. Taitaa hinnat nousta kaikilla talleilla ympäri Suomea. Toki aina etelässä ja isoissa kaupungeissa maksanut enemmän. Pohjoisessa saa tunteja varmasti vielä halvemmalla mitä täällä Savossa. En ole itse joutunut vähentämään harrastamista. Jos asuisin esim. Uudellamaalla, niin sitten en varmasti pystyisi harrastamaan yhtä paljon.
