Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net?

    Jepp
    24.05.2026, 22:08 #1091

    Hötönetin sennulassa tuli itsellä ehkä enemmän luettua kuin kirjoitettua. Siellä oli välillä aivan hulvattomia keskusteluja. Täällä ei vielä ainakaan ht.netin vakionickejä näytä kirjoitelleen.

    Loading spinner