Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net?

    millie
    23.05.2026, 00:02 #1038

    Sepä se, minä kävin HT.netissä vuodesta -05 alkaen. Aluksi yleisellä puolella ja tarinatuokiossa, myöhemmin sennulassa. Paljon on hyviä muistoja!

    Kai hevostellen-blogi on vielä olemassa?

    Loading spinner