Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net? millie 23.05.2026, 00:02 #1038 Sepä se, minä kävin HT.netissä vuodesta -05 alkaen. Aluksi yleisellä puolella ja tarinatuokiossa, myöhemmin sennulassa. Paljon on hyviä muistoja! Kai hevostellen-blogi on vielä olemassa? Asetukset