Tästäkö uusi HT.net?
- Tämä aihe sisältää 23 vastaukset, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 3 viikkoa, 3 päivää sitten Equi toimesta.
-
JulkaisijaViestit
-
-
Viuh23.05.2026, 08:29 #1042
Täälläkin tuli ht.netissä vietettyä ainakin se vuosikymmen, välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän aktiivisesti. Jospa tänne saisi samaa fiilistä kehiteltyä. Vaati totuttelua erinäköiseen foorumiin. Vaikka olihan sekin kauhistus kun ht.netin vihreä väri muuttui ruskeaksi, siitä taisi tulla siihen aikaan kauhea poru 🙂
-
–27.05.2026, 13:18 #1149
Jotta tämä aktivoituisi niin kannattaisi kehittää lisää. Mobiilissa kaikessa on oudon isot välit toisiinsa nähden. Sähköpostin pakollisuus pitäisi myös poistaa, hötönetissä oli juuri se että oli mahollista kirjottaa nopeasti. Ite ainakin laitan tänne vaan feikkisähköpostin niin aivan turha ylimääräinen askel.
-
28.05.2026, 08:27 #1163
Kiitos palautteesta. Hyviä kommentteja! Olemme saaneet paljon kehitysideoita sivustosta. Selvittelemme saatuja kehitysideoita ja miten saisimme ne toteutettua. Hienoa että tänne on jo nyt tullut näin paljon keskustelua.
-
viiru28.05.2026, 20:56 #1206
Täällä on tuntunut olevan mukava rauhallinen tunnelma ja tänään just sivut parantui tosi paljon, huomasin nyt ht-netin palautuessa etten oikeastaan kaipaa enää juuri sitä sivustoa, vähän ikävä se hieman ahdistava tunne joka itselle siellä syntyy, että ketä seuraavaksi puidaan. Kunhan vaan olisi joku mukava kodikas nettipaikka jossa jutella hevosjuttuja sun muuta. Toivottavasti täällä kävisi jatkossakin porukkaa.
-
JulkaisijaViestit
