Oman hevosen kustannukset

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Kysymys
        01.06.2026, 21:41 #1341

        Tuosta mitä ratsastus maksaa- topikista tuli mieleen, että olisi kiva kuulla, jos täällä on hevosen omistajia, että paljonko maksat hevosestasi kuukaudessa tai vuodessa?
        Itsellä hevonen Keski-Suomessa maneesitallilla. Tallivuokra karvan vaille 800 kuukaudessa, rehut noin 60e/kk, kengitys 125e/kerta (kengitysväli 6 vkoa), varusteet + niiden huolto noin 100e/kk, valmennukset kerran viikkoon yht 200e/kk. Sitten vielä vakuutukset, rokotukset, raspaukset ja muut mahdolliset ell kulut.
        Huhhuijaa, ei ehkä olisi kannattanut alkaa laskemaan summia…

        Samalla täällä voi jakaa vinkkejä, jos joku on keksinyt keinoja madaltaa hevosen ylläpitokuluja, mielellään otetaan ideoita vastaan!

        Loading spinner
        Vastaa
    Vastaa käyttäjälle:

    Oman hevosen kustannukset

    Tietosi:




    <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">