Huvipuistosuosituksia
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaViestit
-
-
Hupi27.05.2026, 11:11 #1147
Suunnitteilla on kesälomareissu ja tarkoitus olisi käydä lasten kanssa huvipuistossa. Itsellä n 5 vuoden takaa kokemus Linnanmäestä. Särkänniemessäkin viimeksi olen vieraillut lapsena. Pohdinnassa oli myös Powerpark. Mietinkin mikä vaihtoehto olisi hyvä kun mukana on kaksi 8-vuotiasta, 3v ja vauva sekä vanhemmat. Nykyään ainakin Särkänniemeen ja Linnanmäelle taitaa olla sisäänpääsymaksut vaikka ei laitteissa kävisikään. Kiva olisi jos kaiken ikäisille löytyisi ihmeteltävää ja katsottavaa.
-
Mamma28.05.2026, 09:12 #1168
Aikalailla samoissa hinnoissa taitaa ainakin Linnanmäen ja Särkänniemen liput olla tällä hetkellä. Itse menisin ehkä noin pienten lasten kanssa Särkänniemeen, jossa on mielestäni oheistekemistä enemmän pienille. Linnanmäelle tosin + ilmaisista laitteista, näitä ei mielestäni Särkänniemellä ole. Toki ilmaislaitteisiin saa ruuhka-aikaan varautua hetki jonottamaan pienten kanssa. Ruokapaikkoja on molemmissa tarjolla kyllä suht monipuolisesti, ainakin ”normiruokavaliolla” oleville.
-
-
JulkaisijaViestit
