Huvipuistosuosituksia

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Hupi
        27.05.2026, 11:11 #1147

        Suunnitteilla on kesälomareissu ja tarkoitus olisi käydä lasten kanssa huvipuistossa. Itsellä n 5 vuoden takaa kokemus Linnanmäestä. Särkänniemessäkin viimeksi olen vieraillut lapsena. Pohdinnassa oli myös Powerpark. Mietinkin mikä vaihtoehto olisi hyvä kun mukana on kaksi 8-vuotiasta, 3v ja vauva sekä vanhemmat. Nykyään ainakin Särkänniemeen ja Linnanmäelle taitaa olla sisäänpääsymaksut vaikka ei laitteissa kävisikään. Kiva olisi jos kaiken ikäisille löytyisi ihmeteltävää ja katsottavaa.

        Loading spinner
        Vastaa
        • Mamma
          28.05.2026, 09:12 #1168

          Aikalailla samoissa hinnoissa taitaa ainakin Linnanmäen ja Särkänniemen liput olla tällä hetkellä. Itse menisin ehkä noin pienten lasten kanssa Särkänniemeen, jossa on mielestäni oheistekemistä enemmän pienille. Linnanmäelle tosin + ilmaisista laitteista, näitä ei mielestäni Särkänniemellä ole. Toki ilmaislaitteisiin saa ruuhka-aikaan varautua hetki jonottamaan pienten kanssa. Ruokapaikkoja on molemmissa tarjolla kyllä suht monipuolisesti, ainakin ”normiruokavaliolla” oleville.

          Loading spinner
          Vastaa
          • Mamma
            30.05.2026, 21:36 #1254

            Ainakin Särkänniemessä lippujen hinnat vaihtelevat ajankohdan mukaan, eli ajoissa jos hommaa liput niin halvemmalla saa.

            Loading spinner
            Vastaa
        Vastaa käyttäjälle:

        Huvipuistosuosituksia

        Tietosi:




        <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">