Mulla oli tarkoituksena lähteä ihan paikanpäälle mutta työhommat tuli taas kerran harrastusten tielle. Oispa kyllä kiva ollut päästä livenä menoa fiilistelemään!
Tunnelma välittyy kyllä hyvin myös kotisohvalle, vaikka paikan päällä olisi varmasti oma fiiliksensä. Tähän mennessä viikonloppu on tarjonnut jo muutaman yllätyksen. Mitkä ovat porukan suosikit sunnuntaille tällä hetkellä?
Ihan en kokonaan sunnuntain osalta ehtinyt lähtöjä katsomaan. Vaikka Suomalaisten voittosaldo jäi pieneksi niin olihan meillä hyviä hevosia mukana myös niissä isommissa lähdöissä ihan mukavasti.
Itseäni jäi harmittamaan Massimo Hoistin tilanne.