Elitloppet 2026

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Oodi
        20.05.2026, 14:12 #966

        Onko Elitloppettiin lähtijöitä täällä?

        Loading spinner
        Vastaa
        • kas
          20.05.2026, 14:47 #967

          Ihan kotimaasta ToToTV kautta aattelin seurailla. Ehkä reilu 10 vuotta sitten olin ihanankamalla raviristeilyllä ja paikanpäällä katsomossa.

          Loading spinner
          Vastaa
          • Minttu
            21.05.2026, 00:19 #981

            Olen lähdössä. Pitäähän siellä ainakin yhden kerran elämässä käydä katsomassa meininkiä! 😊

            Loading spinner
            Vastaa
            • Oodi
              21.05.2026, 14:14 #997

              Mulla oli tarkoituksena lähteä ihan paikanpäälle mutta työhommat tuli taas kerran harrastusten tielle. Oispa kyllä kiva ollut päästä livenä menoa fiilistelemään!

              Loading spinner
              Vastaa
              • Ant
                30.05.2026, 21:44 #1257

                Mitäs mieltä porukka tähänastisessa?
                Nurmonen ja Need’em oli kyllä piristävä veto.
                Eikö huono ollut Nurmoksen valmentama Jennifer Sisu.

                Loading spinner
                Vastaa
                • Oodi
                  30.05.2026, 21:47 #1258

                  Tunnelma välittyy kyllä hyvin myös kotisohvalle, vaikka paikan päällä olisi varmasti oma fiiliksensä. Tähän mennessä viikonloppu on tarjonnut jo muutaman yllätyksen. Mitkä ovat porukan suosikit sunnuntaille tällä hetkellä?

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • Ant
                    31.05.2026, 21:00 #1294

                    Ihan en kokonaan sunnuntain osalta ehtinyt lähtöjä katsomaan. Vaikka Suomalaisten voittosaldo jäi pieneksi niin olihan meillä hyviä hevosia mukana myös niissä isommissa lähdöissä ihan mukavasti.
                    Itseäni jäi harmittamaan Massimo Hoistin tilanne.

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • Pit
                      31.05.2026, 21:01 #1295

                      Ja selostamo/studio oli kyllä nappi tänä vuonna!

                      Loading spinner
                      Vastaa
                  Vastaa käyttäjälle:

                  Elitloppet 2026

                  Tietosi:




                  <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">