Ymmärrän kyllä hyvin tallinpitäjien paineet nostaa tuntihintoja kun hevosten kulut nousee. Ja toisaalta osaava henkilökunta maksaa ja osaavasta opetuksesta mielellään maksankin. Meillä Uudenmaan alueella ryhmätunti 8 hlön ryhmässä on 59e. Toki asiakkaana tuohon hintaan vaadin, että hevonen on hyvin hoidettu, varusteet asianmukaiset ja opettaja koulutettu henkilö.