Tuumin jo että ollaan ainoita joilla yhä talviturkin rippeet jäljellä, helpottavaa kuulla että muillakin. Tänään ollutkin kesä, onneksi nyt viileämpää niin jaksaa kottikärryjen kans kulkea.
Näitten kevätpörriäisten kans tarvisin turvatyynyt kyllä joka puolelle! 😁