Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net?

    viiru
    28.05.2026, 20:56 #1206

    Täällä on tuntunut olevan mukava rauhallinen tunnelma ja tänään just sivut parantui tosi paljon, huomasin nyt ht-netin palautuessa etten oikeastaan kaipaa enää juuri sitä sivustoa, vähän ikävä se hieman ahdistava tunne joka itselle siellä syntyy, että ketä seuraavaksi puidaan. Kunhan vaan olisi joku mukava kodikas nettipaikka jossa jutella hevosjuttuja sun muuta. Toivottavasti täällä kävisi jatkossakin porukkaa.

    Loading spinner