Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net?

    27.05.2026, 13:18 #1149

    Jotta tämä aktivoituisi niin kannattaisi kehittää lisää. Mobiilissa kaikessa on oudon isot välit toisiinsa nähden. Sähköpostin pakollisuus pitäisi myös poistaa, hötönetissä oli juuri se että oli mahollista kirjottaa nopeasti. Ite ainakin laitan tänne vaan feikkisähköpostin niin aivan turha ylimääräinen askel.

    Loading spinner