Vastaa aiheeseen: Tästäkö uusi HT.net? Jepp 24.05.2026, 22:08 #1091 Hötönetin sennulassa tuli itsellä ehkä enemmän luettua kuin kirjoitettua. Siellä oli välillä aivan hulvattomia keskusteluja. Täällä ei vielä ainakaan ht.netin vakionickejä näytä kirjoitelleen. Asetukset