Vastaa aiheeseen: Lapsuutesi paras kesämuisto nalle 02.06.2026, 00:18 #1345 Lapsuuden kesinä tosiaan aina paistoi aurinko ja oli lämmintä! Joka kesäinen ratsastusleiri oli ehdottomasti kesän kohokohta. Suunnilleen saman ikäisen serkun kanssa päästiin joka vuosi leireilemään ja olihan se ihan parasta. Asetukset