Vastaa aiheeseen: Lapsuutesi paras kesämuisto

    nalle
    02.06.2026, 00:18 #1345

    Lapsuuden kesinä tosiaan aina paistoi aurinko ja oli lämmintä!

    Joka kesäinen ratsastusleiri oli ehdottomasti kesän kohokohta. Suunnilleen saman ikäisen serkun kanssa päästiin joka vuosi leireilemään ja olihan se ihan parasta.

    Loading spinner