Vastaa aiheeseen: Lapsuutesi paras kesämuisto

    Ada
    31.05.2026, 20:51 #1292

    Mikä siinä olikin, että tenavana oli aina hyvä keli kesäisin 🙂 Omasta lapsuudesta muistan kesälomareissut vanhempien kanssa asuntovaunulla. Ihan perinteisestä karttakirjasta suunniteltiin reitit ja missä leirintäalueilla pysähdytään ja tehtiin sitten päiväretkiä eri nähtävyyksiin. Muistan, miten lapsuudessa esim. Puuhama aja Visulahti tuntui aivan mahtavilta paikoilta ja järkytys on ollut suuri kun nyt omien lasten kanssa on näitä kiertänyt että oliko ne oikeasti näin rupusia jo silloin..

    Loading spinner