Vastaa aiheeseen: Lapsuutesi paras kesämuisto

    Sari
    30.05.2026, 22:39 #1262

    Paras kesämuisto lapsena itsellä on jokavuotinen ruotsinristeily. Pohjoisesta kun lähdettiin niin päivä jo melkein meni junassa. Itse laivalla parasta oli pallomeri, vähän vanhempana buffet. Kyllä laivalla vielä nykyäänkin viihtyy 🙂

    Loading spinner