Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?

    Ilse
    29.05.2026, 07:01 #1213

    Itsellä kesälomat on vasta elokuussa, mutta aion nauttia kyllä muutoin kesästä hevosten kanssa, ei loimitusta ja lumien kolaamista tai hokkien ruuvailua, ihanaa!

    Loading spinner