Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu? Ilse 29.05.2026, 07:01 #1213 Itsellä kesälomat on vasta elokuussa, mutta aion nauttia kyllä muutoin kesästä hevosten kanssa, ei loimitusta ja lumien kolaamista tai hokkien ruuvailua, ihanaa! Asetukset