Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?
Oiva
25.05.2026, 16:51
#1108
Koko päivä mennyt vähän sumussa koneen ääressä. Nyt kun pääsi ulos hetkeksi, tajusi taas miten mahtavaa on kun on kohta kesä! Ja aivosumukin hävisi. Pitäisi varmaan ottaa tavaksi käydä edes lyhyt kävely päivässä, tulee muuten jumitus heti.
