Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?

    Oiva
    25.05.2026, 16:51 #1108

    Koko päivä mennyt vähän sumussa koneen ääressä. Nyt kun pääsi ulos hetkeksi, tajusi taas miten mahtavaa on kun on kohta kesä! Ja aivosumukin hävisi. Pitäisi varmaan ottaa tavaksi käydä edes lyhyt kävely päivässä, tulee muuten jumitus heti.

    Loading spinner