Kiitos vastauksista. Turvallisuus on itsellekin tärkeintä. Mistä hyvän tallin sitten huomaa? Siitä ettei ratsastajat putoile hevosten kyydistä? Tämän ikäisissä se taitaa olla tärkeintä kun ei voida olettaa että lapset heti osaisivat toimia oikein hevosen selässä?