Omaelämänkertoja kannattaa selailla, sieltä olen löytänyt muutamia helmiä. Tietty riippuu vähän millaisesta tyylistä tykkää. Viimeisin ihan mielenkiintoinen oli Jukka Kurttilan omaelämänkerta. Ja vastoin odotusten Britney Spearsin elämänkerta myös oli aivan luettava, avasi jotenkin tosi raadollisesti musiikkibisnestä.