Vastaa aiheeseen: Onko täällä kävijöitä Ibero 22.05.2026, 16:17 #1026 Onpa kiva, että löytyi tällainen foorumi Hevostalli.netin tilalle, toivottavasti keskustelu pysyy täällä asiallisena. Vielä jos saataisiin tänne Hevostalli.netin tyyliset markkinat, niin olisi ihan loistavaa. Asetukset