Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?
Seija
22.05.2026, 12:53
#1023
Ylityövapailla mennyt tämä päivä. Kaikenlaisia rästihommia on tullut hoidettu. On näissä arkivapaissa hyvät puolensa kun saa asiat rauhassa hoidettua aamupäivällä pois alta. Ruokakaupassa käyty ja viikonloppu saa tulla! Kerrankin on tiedossa viikonloppu jonne en ole suunnitellut mitään ylimääräistä, perheen kanssa oleskelua pelkästään.
