Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?

    Seija
    22.05.2026, 12:53 #1023

    Ylityövapailla mennyt tämä päivä. Kaikenlaisia rästihommia on tullut hoidettu. On näissä arkivapaissa hyvät puolensa kun saa asiat rauhassa hoidettua aamupäivällä pois alta. Ruokakaupassa käyty ja viikonloppu saa tulla! Kerrankin on tiedossa viikonloppu jonne en ole suunnitellut mitään ylimääräistä, perheen kanssa oleskelua pelkästään.

    Loading spinner