Tallisuosituksia Uusimaa

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Riidu
        19.05.2026, 11:15 #939

        Löytyisikö tätä kautta vinkkejä sennu-ikäiselle ratsastuskouluista joissa olisi mahdollisuus kisata ja päästä ulkopuolisten valmentajien valmennuksiin? Omasta hevosesta luovuin ja nyt pohdinnassa, jos siirtyisin takaisin ratsastuskoulun jossa voisi treenata suht tavoitteellisesti n HeA-rasolla. Auto on käytössä joten aika laajalla alueella on mahdollista liikkua jos hyvä paikka löytyisi.

        Loading spinner
        Vastaa
        • Hopotis
          19.05.2026, 16:49 #945

          Uusimaa on aika laaja käsite, mutta Peik ja Solbacka taitaa ainakin olla profiloitunut kisaajien ratsikouluina. Sitten on vuokraustyyppistä toimintaa useammallakin Uudenmaan tallilla

          Loading spinner
          Vastaa
          • Rttre
            20.05.2026, 01:11 #952

            Hinnat alkaa olla kyllä ainakin ok seudun talleilla melkoset. Toki halvempaa kun oman hevosen pito mutta silti. Ite oon miettinyt jo pidempään jos ratsastuskouluoppilaasta siirtyisi vuokraajaksi mikäli löytäisi hyvän vuokraheppadiilin.

            Loading spinner
            Vastaa
              • Rttre
                20.05.2026, 01:11 #953

                Siis pk-seutu ei ok seutu 😁

                Loading spinner
                Vastaa
              • Sinttu
                20.05.2026, 20:32 #975

                Husö
                Peik
                Solbacka
                Luhtajoki

                Nämä tuli ensimmäisinä mieleen.

                Loading spinner
                Vastaa
                • Cpo
                  20.05.2026, 20:39 #977

                  Sintulla yllä mainittuna aikalailla ne, mitä olisin itsekin tullut ehdottamaan. Muistelen, että aikoinaan Dumissa opistolla pääsi myös kisaamaan, mutta tämän hetken tilanteesta ei ole tietoa.

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • Riidu
                    20.05.2026, 21:14 #979

                    Kiitos tähänasti tulleista vinkeistä! Näistä muutamaa vaihtoehtoa olenkin jo miettinyt. Täytyypä siis ehkä varailla kokeilutunteja ja käydä testaamassa. Jotenkin jännää miten sitä osaa palata tuntiratsastajaksi useamman vuoden tauon jälkeen.

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • Equi
                      21.05.2026, 09:58 #990

                      Solbackaa itsekin suosittelen!

                      Loading spinner
                      Vastaa
                      • Kah
                        21.05.2026, 19:39 #1011

                        Näitä omaheppa-mahdollisuuksiakin kannattaa kartoittaa, Espoossa/Kirkkonummella on ainakin muutamia paikkoja joissa on tällainen mahdollisuus. On ehkä vähän enemmän oman hevosen ja ratsastuskoulun välimaastoa tyyliltään.

                        Loading spinner
                        Vastaa
                        • Riidu
                          22.05.2026, 19:22 #1032

                          Omahepatkin varmaan tosi kivoja jos kaipaa monipuolisesti tekemistä. Itse ehkä nyt oman hevosen omistamisen jälkeen kaipaan sitä helppoutta, että laitan hepan tunnille kuntoon ja hoidan pois eikä tarvitt se stressata sen enempää.

                          Loading spinner
                          Vastaa
                          • pistepiste
                            23.05.2026, 21:15 #1056

                            Primus

                            Loading spinner
                            Vastaa
                            • Primus
                              25.05.2026, 11:42 #1104

                              Primukselle ääni täältäkin. Selkeät käytännöt ja siisti talliympäristö ovat plussaa.

                              Loading spinner
                              Vastaa
                          Vastaa käyttäjälle:

                          Tallisuosituksia Uusimaa

                          Tietosi:




                          <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">


                          Peruuta