Onko täällä kävijöitä

  • Tämä aihe sisältää 20 vastaukset, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 1 kuukausi sitten Ibero toimesta.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Elsi
        18.05.2026, 21:55 #930

        Tämä foorumi löytyi googlen kautta mutta hiljaiselta vaikutta, käykö täällä ketään? 😆

        Loading spinner
        Vastaa
        • Ggh
          18.05.2026, 22:06 #933

          Oon törmännyt tähän foorumiin välillä ja miettinyt miksi ei oo keskustelua, hyvä että muitakin innokkaita olis🙂

          Loading spinner
          Vastaa
          • nots
            18.05.2026, 22:50 #936

            Eipä ainakaan vielä ole tungosta. Alkaa tulla jo vierotusoireita kun ei pääse hevosjuoruja lukemaan kun hötönetti lagaa.

            Loading spinner
            Vastaa
            • Juu
              19.05.2026, 09:13 #937

              Ei vieläkään toimi hevostalli.net. Mikähän siinä on? 🤔

              Loading spinner
              Vastaa
                • nots
                  19.05.2026, 11:05 #938

                  Jännä kyllä, sivulle pääsee mutta foorumit ei aukea

                  Loading spinner
                  Vastaa
                • Jeu
                  19.05.2026, 14:28 #941

                  En ainakaan itse ollut tästä aikaisemmin kuullut, näyttää kuitenkin tammikuussa avatulta paikalta. Kivat nuo uutispäivitykset ainakin 🙂 Sama palvelunkuvaus kuin hötössä, mutta näyttäisi olevan eri perustaja (eli ei Valtteri).

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • Tarja
                    19.05.2026, 15:53 #942

                    On kyllä ikävä htnettiä 😩

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • nots
                      19.05.2026, 16:45 #943

                      Uutisfeedi on kyllä hyvä! Ja tänne saa emojit liitettyä tekstin mukaan.

                      Loading spinner
                      Vastaa
                      • Polle
                        19.05.2026, 17:14 #946

                        On ikävä heppatallialustaa mut mikään ei oo pysyvää..ehkä tää vois olla uus paikka!

                        Loading spinner
                        Vastaa
                        • Jep
                          19.05.2026, 17:39 #947

                          Tulisi vielä peukutusmahdollisuus

                          Loading spinner
                          Vastaa
                          • Juu
                            19.05.2026, 23:01 #950

                            Mutta ärsyttäviä mainoksia ei oo 👍

                            Loading spinner
                            Vastaa
                            • lissu
                              20.05.2026, 09:14 #956

                              Vaikuttaa ihan ok paikalta. Jotenki kaipaa sitä hevosporukan yhteisöllisyyttä. Mutta ehkä se keskustelu täälläkin vähitellen alkaa. Ja se että sivustolla ei hypi mainoksia on kyllä iso +

                              Loading spinner
                              Vastaa
                              • Ggh
                                20.05.2026, 09:16 #957

                                Vieläkään ei toimi hevostalli.net Sen taru tais olla siinä 😅

                                Loading spinner
                                Vastaa
                                • Riesa
                                  20.05.2026, 10:04 #958

                                  Ei taida muitakaan paikkoja nyt oikein olla tarjolla niin jospas otetaan tänne sitten halukkaat keskustelijat =D. Olisi kiva, jos tännekin saataisiin sennupalsta =).

                                  Loading spinner
                                  Vastaa
                                  • Pinsku
                                    20.05.2026, 12:55 #961

                                    Sennupalsta ois pop! Paljon hyviä topikkeja tulee ht.netin sennulaosastolta mieleen vuosien varrelta.

                                    Loading spinner
                                    Vastaa
                                    • Jeu
                                      20.05.2026, 13:35 #965

                                      Toisaalta on siinä puolensakin, että hötö loppui.. Taloustietoja kun katsoi, niin huonosti teki rahaa ja kun ne mainokset sinne tuli, niin näytti jo siinä kohtaa joltain roskaposti sivustolta. Ja ei tuota facebookin sivuakaan ole päivitetty vuosiin, viimeksi 2016.

                                      Tänne olisi kiva saada reaktiomahdollisuus 🙂

                                      Loading spinner
                                      Vastaa
                                      • Riesa
                                        20.05.2026, 15:50 #968

                                        On kyllä aika köpöä silti tuo, ettei HT.netin etusivulle ole voinut sen vertaa jotain tietoa laittaa jos foorumi kokonaan on lopetettu.

                                        Loading spinner
                                        Vastaa
                                        • 20.05.2026, 19:22 #969

                                          Onpas täällä vilkastunut keskustelu, kiva juttu ja tervetuloa ylläpidon puolestakin! Paljon on tullut foorumialueen kautta sekä sähköpostiin palautetta ja ideoita foorumiin liittyen. Kiitos näistä ja ehdottomasti päivitellään seniorialue sekä selvitellään tuota viestien peukutus/reaktiomahdollisuutta. Mielellään saa laittaa meille ylläpidolle muutakin kehitysideaa sivuston suhteen.

                                          Loading spinner
                                          Vastaa
                                          • Riesa
                                            21.05.2026, 11:16 #992

                                            Hienoa että ylläpito on aktiivinen, heti ilmestyi reagointimahdollisuuskin! Hieno juttu! =)

                                            Loading spinner
                                            Vastaa
                                            • Pinsku
                                              21.05.2026, 11:27 #993

                                              No jopas ja sennulakin näytti auenneen!

                                              Loading spinner
                                              Vastaa
                                              • Ibero
                                                22.05.2026, 16:17 #1026

                                                Onpa kiva, että löytyi tällainen foorumi Hevostalli.netin tilalle, toivottavasti keskustelu pysyy täällä asiallisena. Vielä jos saataisiin tänne Hevostalli.netin tyyliset markkinat, niin olisi ihan loistavaa.

                                                Loading spinner
                                                Vastaa
                                            Vastaa käyttäjälle:

                                            Onko täällä kävijöitä

                                            Tietosi:




                                            <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">


                                            Peruuta