Mitä kuuluu?

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Piipi
        21.05.2026, 19:22 #1008

        Mitä sinulle kuuluu? Mitä olet tänään tehnyt? Onko suunnitelmia lähestyvälle viikonlopulle?

        Loading spinner
        Vastaa
        • Aino
          21.05.2026, 19:53 #1014

          Tämä iltapäivä on töiden jälkeen mennyt terassia öljytessä. Selässä tuntuu että kyykkiminen saattaa muistutella itsestään huomenna… Täytyy varmaan yrittää illasta vielä venytellä että ei ole totaalijumissa huomenna aamulla. Ruohokin pitäisi leikata. Viikonloppuna aattelin kaivella pikkugrillin varastosta ja pistää kevään ekat makkarat tulille.

          Loading spinner
          Vastaa
          • Puh
            21.05.2026, 20:51 #1016

            Päivä mennyt koneella istuen, selkä siitä täälläkin jumissa. Onneksi hetken kerkee pihallakin olla näin hienossa säässä. Robottiruohonleikkuri yhtenään rikki, joten täälläkin ruoho pitäis leikata. Venyttelyä voisi kokeilla tuohon selkäjumiin 👍

            Loading spinner
            Vastaa
            • millie
              22.05.2026, 09:49 #1020

              Minulla on muutaman päivän vapaa töistä, joten eiköhän nämä mene ihan rentoutuessa. Pitkiä lenkkejä koiran kanssa ihanassa kevätsäässä linnunlaulua kuunnellen, ehkä vähän pihatöitä ja Netflixin katselua. Oikeastaan on kyllä tosi hyvä fiilis. Kyllä kevätaurinko vain tekee ihmiselle hyvää!

              Loading spinner
              Vastaa
              • Seija
                22.05.2026, 12:53 #1023

                Ylityövapailla mennyt tämä päivä. Kaikenlaisia rästihommia on tullut hoidettu. On näissä arkivapaissa hyvät puolensa kun saa asiat rauhassa hoidettua aamupäivällä pois alta. Ruokakaupassa käyty ja viikonloppu saa tulla! Kerrankin on tiedossa viikonloppu jonne en ole suunnitellut mitään ylimääräistä, perheen kanssa oleskelua pelkästään.

                Loading spinner
                Vastaa
                • Ant
                  22.05.2026, 17:23 #1028

                  Viikonloppuun kuuluu MM-kiekon kisastudio ainakin. Mahtavasti Suomi aloittanut ainakin alkusarjan pelit 💪

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • Ninna
                    22.05.2026, 19:23 #1033

                    Mökille mennään, vaikka sataa! Odotan pari päivää löhöilyä, sainomista ja syömistä. Sitten sunnuntaina takas ja tallille.

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • Viuhka
                      22.05.2026, 21:54 #1036

                      Huominen menee koiranäyttelyssä, onneksi on lämpöä ja aurinkoa luvattu! Junnukoira tuskin osaa käyttäytyä (rakastaa tuomaria liian rajusti), mutta käydään harjoittelemassa ja hakemassa arvostelu ilman sen kummempia tavoitteita.
                      Tänään tultiin jo mökille, täältä lyhyempi matka pelipaikoille. Huomisilta ja sunnuntai sitten mökkipuuhia.

                      Loading spinner
                      Vastaa
                      • Salla
                        23.05.2026, 18:53 #1053

                        Kiva päivä tallilla. Kasinoiden siivousta ja vastapainona kiva naastolenkki hyvässä säässä 🙂

                        Loading spinner
                        Vastaa
                        • Cpo
                          24.05.2026, 08:57 #1066

                          Viikonloppu on lähtenyt kyllä lepoisasti. Lauantai tuli vietettyä ulkona aamusta iltaan hyvää säätä ihaillen. Ensimmäiset kioskijätskitkin haettiin. Tänään keli on tehnytkin sitten täyskäännöksen ja vettä tulee. Taitaa olla sisähommia tälle päivälle.

                          Loading spinner
                          Vastaa
                          • Ilse
                            24.05.2026, 09:10 #1069

                            Täällä viikonloppu mennyt tallin ja pihan kevätsiivouksessa. Aitoja kunnosteltu ja tallia pesty. Toppaloimien pesussa on saanut taas lisää harmaita hiuksia. Sopivaa konetta ei ole eli käsin on loimia hangattu. Tuntuu että niistä ei saa millään sitä rasvaa ja hajua lähtemään. On kyllä melkoista rakkaudesta lajiin-touhua tämä hevoshomma välillä.

                            Loading spinner
                            Vastaa
                            • Jeppe
                              24.05.2026, 22:15 #1093

                              Täälläkin viikonloppu mennyt keväthommissa. Autolle tuli tehtyä perusteellinen pesu ensimmäistä kertaa talven jälkeen. Tämä ilta onkin otettu rennommin ja sivusilmällä seuraten jääkiekkoa. Go Suomi!

                              Loading spinner
                              Vastaa
                                • Ant
                                  25.05.2026, 11:34 #1102

                                  Alkaa olla Suomi-kiekko jo vähän tylsää katsottavaa kun Suomi tykittänyt niin ylivoimaisesti 🙂

                                  Loading spinner
                                  Vastaa
                                • Oiva
                                  25.05.2026, 16:51 #1108

                                  Koko päivä mennyt vähän sumussa koneen ääressä. Nyt kun pääsi ulos hetkeksi, tajusi taas miten mahtavaa on kun on kohta kesä! Ja aivosumukin hävisi. Pitäisi varmaan ottaa tavaksi käydä edes lyhyt kävely päivässä, tulee muuten jumitus heti.

                                  Loading spinner
                                  Vastaa
                                  • Aino
                                    26.05.2026, 09:42 #1121

                                    Miten porukalla on lähtenyt viikko käyntiin? Itse älysin juuri, että kesälomaan on vaan kaksi viikkoa. Miten se kesä onkin tullut näin vauhdilla 🙂

                                    Loading spinner
                                    Vastaa
                                    • Ant
                                      26.05.2026, 21:22 #1130

                                      Täällä taas kisastudiota pystytellään, Suomi-sveitsi kiekkoiltaan. Veikkauksia miten käy? Itse uskon että Suomi vie tämänkin. 3-1 vähintään.

                                      Loading spinner
                                      Vastaa
                                      • Sari
                                        26.05.2026, 22:53 #1135

                                        Täälläkin kisastudio pystyssä. Toinen erä hienoa peliä. Suomi voittaa 4-2!

                                        Loading spinner
                                        Vastaa
                                          • Ant
                                            27.05.2026, 10:33 #1143

                                            Toisin kävi, pirulainen ja Sveitsi vei voiton.

                                            Loading spinner
                                            Vastaa
                                            • Sari
                                              27.05.2026, 23:25 #1157

                                              Näinpä! Veikkaus meni vielä oikein, mutta väärin päin 😅 Huomenna uusi yritys.

                                              Loading spinner
                                              Vastaa
                                            • Sinttu
                                              29.05.2026, 06:04 #1210

                                              Kesäloma häämöttää ja olen tehnyt puutarhahommia iltaisin. Lomalla aion käydä enemmän tallilla. Ja lukea paljon.

                                              Loading spinner
                                              Vastaa
                                              • Ilse
                                                29.05.2026, 07:01 #1213

                                                Itsellä kesälomat on vasta elokuussa, mutta aion nauttia kyllä muutoin kesästä hevosten kanssa, ei loimitusta ja lumien kolaamista tai hokkien ruuvailua, ihanaa!

                                                Loading spinner
                                                Vastaa
                                                • Ant
                                                  30.05.2026, 22:20 #1259

                                                  Muita jotka katsoo illan matsia? Suomi 4-2, ihanaa leijonat, ihanaa!

                                                  Loading spinner
                                                  Vastaa
                                                  • Viuh
                                                    30.05.2026, 22:33 #1261

                                                    Pittäähän se kiekkoa vähän seurailla. Hyvin piti Suomen puolustus 2. Erän lopussa av:n

                                                    Loading spinner
                                                    Vastaa
                                                    • Huh
                                                      30.05.2026, 23:19 #1263

                                                      Jännäksi menee, mutta hhvältä näyttää! Suomi!

                                                      Loading spinner
                                                      Vastaa
                                                      • Cpo
                                                        31.05.2026, 15:53 #1275

                                                        Täällä on mennyt viikonloppu koululaisten koulunpäättymistä juhlien. Suvivirret on kyllä raikunut ja itse olen kyllä sitä mieltä että ei kevätjuhlaa ilman suvivirttä.

                                                        Loading spinner
                                                        Vastaa
                                                        • Ant
                                                          31.05.2026, 20:48 #1291

                                                          Ketään kuka seurailee kiekkoa tänään? Mietin pitäisikö laittaa sille ihan oma topikki pystyyn 🙂

                                                          Loading spinner
                                                          Vastaa
                                                      Vastaa käyttäjälle:

                                                      Mitä kuuluu?

                                                      Tietosi:




                                                      <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">


                                                      Peruuta