Mitä kuuluu?
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaViestit
-
-
Aino21.05.2026, 19:53 #1014
Tämä iltapäivä on töiden jälkeen mennyt terassia öljytessä. Selässä tuntuu että kyykkiminen saattaa muistutella itsestään huomenna… Täytyy varmaan yrittää illasta vielä venytellä että ei ole totaalijumissa huomenna aamulla. Ruohokin pitäisi leikata. Viikonloppuna aattelin kaivella pikkugrillin varastosta ja pistää kevään ekat makkarat tulille.
-
millie22.05.2026, 09:49 #1020
Minulla on muutaman päivän vapaa töistä, joten eiköhän nämä mene ihan rentoutuessa. Pitkiä lenkkejä koiran kanssa ihanassa kevätsäässä linnunlaulua kuunnellen, ehkä vähän pihatöitä ja Netflixin katselua. Oikeastaan on kyllä tosi hyvä fiilis. Kyllä kevätaurinko vain tekee ihmiselle hyvää!
-
Seija22.05.2026, 12:53 #1023
Ylityövapailla mennyt tämä päivä. Kaikenlaisia rästihommia on tullut hoidettu. On näissä arkivapaissa hyvät puolensa kun saa asiat rauhassa hoidettua aamupäivällä pois alta. Ruokakaupassa käyty ja viikonloppu saa tulla! Kerrankin on tiedossa viikonloppu jonne en ole suunnitellut mitään ylimääräistä, perheen kanssa oleskelua pelkästään.
-
Viuhka22.05.2026, 21:54 #1036
Huominen menee koiranäyttelyssä, onneksi on lämpöä ja aurinkoa luvattu! Junnukoira tuskin osaa käyttäytyä (rakastaa tuomaria liian rajusti), mutta käydään harjoittelemassa ja hakemassa arvostelu ilman sen kummempia tavoitteita.
Tänään tultiin jo mökille, täältä lyhyempi matka pelipaikoille. Huomisilta ja sunnuntai sitten mökkipuuhia. -
Ilse24.05.2026, 09:10 #1069
Täällä viikonloppu mennyt tallin ja pihan kevätsiivouksessa. Aitoja kunnosteltu ja tallia pesty. Toppaloimien pesussa on saanut taas lisää harmaita hiuksia. Sopivaa konetta ei ole eli käsin on loimia hangattu. Tuntuu että niistä ei saa millään sitä rasvaa ja hajua lähtemään. On kyllä melkoista rakkaudesta lajiin-touhua tämä hevoshomma välillä.
-
-
-
JulkaisijaViestit
