Lapsuutesi paras kesämuisto
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaViestit
-
-
Nostalgia30.05.2026, 17:36 #1244
Kesä on tulossa, joten nostalgisoidaan vähän. Mikä on ensimmäinen tai paras kesämuisto, joka tulee mieleen?
Itse muistelin juuri kun omia lapsia hain koulusta todistusten jaon jälkeen, että miltä tuntui viimeinen koulupäivä ennen lomaa ja se iloinen loman odotus. Lisäksi ei sitä silloin osannut arvostaa, että kesälomalla ei tarvinnut kantaa huolta mistään ja päivät aamusta pitkälle iltamyöhään pyörittiin kavereiden kanssa ulkona ja touhuiltiin omiamme. -
Ada31.05.2026, 20:51 #1292
Mikä siinä olikin, että tenavana oli aina hyvä keli kesäisin 🙂 Omasta lapsuudesta muistan kesälomareissut vanhempien kanssa asuntovaunulla. Ihan perinteisestä karttakirjasta suunniteltiin reitit ja missä leirintäalueilla pysähdytään ja tehtiin sitten päiväretkiä eri nähtävyyksiin. Muistan, miten lapsuudessa esim. Puuhama aja Visulahti tuntui aivan mahtavilta paikoilta ja järkytys on ollut suuri kun nyt omien lasten kanssa on näitä kiertänyt että oliko ne oikeasti näin rupusia jo silloin..
-
Mummola01.06.2026, 21:25 #1336
Itselle tulee aina ensimmäisenä mieleen mummola. Aamulla herättiin siihen kun kahvi porisi pannussa ja joku oli jo pihalla pihatöissä. Päivät kului pyöräillen, marjoja syöden ja välillä ihan vain nurmikolla maaten pilviä katsellen. Nykyään tämä kuulostaa melkein luksuslomalle 😄
-
Ripa02.06.2026, 17:41 #1349
Lapsena odotin aina kesän ensimmäistä uimareissua. Vesi oli jääkylmää, mutta sinne piti päästä heti kun jäät olivat lähteneet. Nykyään odotan, että veden lämpötila on vähintään +22.
Ja miettikää, että ennen kännykkäaikaa sitä kaveriporukalla pyyhälleettiin herra ties missä. Nykyään hirvittaa ajatus, että omat lapset pyörisi ulkona, enkö saisi heihin mitään yhteyttä.
-
-
JulkaisijaViestit
